Transport i logistyka

Awatar użytkownika
anikaj
Posty: 278
Rejestracja: pn sty 27, 2020 9:31 pm

Transport i logistyka

Post autor: anikaj »

Siemka! Znacie jakąś dobrą i sprawdzoną firmę, która zajmuje się transportem oraz logistyką magazynową? Szukam kogoś naprawdę profesjonalnego, więc jeśli macie jakieś propozycje to koniecznie dajcie znać. Do tej pory w sieci trafiłem na https://3lp.eu/ . Myślicie, że będzie to dobre rozwiązanie? Warto skorzystać z ich usług? Koniecznie dajcie znać, będę wam bardzo wdzięczny za pomoc!
Leniwy: człowiek, który nie udaje, że pracuje.

eras65
Posty: 619
Rejestracja: pt lut 19, 2021 3:30 pm

Re: Transport i logistyka

Post autor: eras65 »

Hej, a czy ktoś z was pracuje w spedycji? Szukam pracy, a jestem po studiach i wpadła mi w oko ta oferta pracy na spedytora euro24.co/joboffers/spedytor-miedzynarodowy/ . Ogólnie jest to firma spedycyjna katowice, która organizuje transport zagraniczny. Myślę, że odnalazłby się w takiej pracy.

Kamilla36
Posty: 729
Rejestracja: pt sie 28, 2020 11:24 pm

Re: Transport i logistyka

Post autor: Kamilla36 »

Myślę, że jeśli planujesz otworzyć firmę transportową, to przyda ci się zainwestować jeszcze w oprogramowanie GPS, dzięki któremu będziesz miał możliwość monitorowania swojej floty. Idealnie sprawdzi ci się oprogramowanie tej firmy verizonconnect/com/pl/ . Ja sam planuję w nie zainwestować.

fifi
Posty: 304
Rejestracja: pn lip 13, 2020 12:16 pm

Re: Transport i logistyka

Post autor: fifi »

W jaki sposób zabezpieczacie paczki? Ja myślalam o zamówieniu tasmy z tmkserwis/pl/wszystkie-produkty/252-tasma-pakowa-maszynowa-990m-transparent.html Słyszałam, ze są bardzo mocne a na tym mi głównie zależy. Już nie raz miałam zwroty bo paczka rozleciała sie podczas transportu :/

fanka
Posty: 313
Rejestracja: wt lis 03, 2020 9:25 am

Re: Transport i logistyka

Post autor: fanka »